Nieuwsbrief #4 maart 2023

Beste deelnemers,
Bijgaand/onderstaand de nieuwsbrief #4 van maart 2023…..het schiet op! De voorbereidingen voor onze 4e editie van de Rotary GO Rally zijn volop in beweging en we proberen er weer een mooie dag van te maken.
Wij hebben echter zeer dringend een aantal gegevens van alle rijdende (!) deelnemers nodig voor het invoeren en in stelling brengen van de Redrive app…de nieuwe tool , waarmee jullie de route gaan rijden en over het mooie Goeree Overflakkee geleid gaan worden…met de letters, cijfers, snelheidscontroles, addertjes ‘onder het gras’….allemaal digitaal in de cloud!
Dit jaar hebben we tevens de ‘Van Mossel’ cup: weer een mooie beker, voor de equipe/auto die eruit springt qua originaliteit, aankleding, creativiteit, representatief voor en van de inzittenden en de auto, anders, doe een gek, out of de box idee….!
Veel leesplezier en probeer zo spoedig mogelijk de gegevens aan te leveren
GR Rotary GO Rally commissie 2023
Hans Pijls
——————————

Beste Deelnemers(sters).
4e Nieuwsbrief Maart 2023

HET IS BIJNA ZOVER.
Het aftellen is begonnen naar Zaterdag 22 April.

In onze vorige nieuwsbrief hebben we aan je gevraagd ons een aantal gegevens te sturen. Opnieuw doen we een oproep deze benodigde gegevens aan ons te mailen, zodat wij verder kunnen met de voorbereidingen!!

* Equipenaam

* naam van de rijder(ster) en bijrijder(ster)

* uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer (voor de App)

* uw woonplaats

* Automerk en jaartal

* kenteken van de deelnemende auto

Deze gegevens graag zo spoedig mogelijk gegevens mailen naar
rotarygorally@gmail.com

Medio april ontvangt u de laatste nieuwsbrief waarin u alle WEETJES voor 22 april zullen worden uitgelegd.

Wij verwelkomen u graag op ZATERDAG 22 APRIL 2023

Met vriendelijke groet,