Rotary GO Rally 2019

Zaterdag 8 juni, hebben wij als delegatie van de Rally Commissie van de Rotary Club Goeree Overflakkee een cheque mogen overhandigen van 10.000 euro aan de ‘Woonvoorziening de Stove’, voor de ‘Belevenis Tafel’. Het was een gezellige en mooie middag, waarbij ook 2 mensen van Onwijs aanwezig waren voor de installatie, evenals Jaap van Oostenbrugge van de ‘Vrienden van Sjaloom’. De Belevenis Tafel werd direct in gebruik genomen en het was bijzonder om te mogen zien dat de bewoners zeer enthousiast waren en direct gebruik gingen maken (olv de techneuten van Onwijs) van de Belevenis Tafel. Dankzij de inzet van de vele vrijwilligers, de sponsoren en de deelnemers, is dit allemaal mogelijk gemaakt en wij willen jullie daar hartelijk voor bedanken.
Dank voor jullie deelname en inzet en bereidheid voor sponsoring en tot volgend jaar want dan gaan we er opnieuw een waar spektakel van maken en zullen we er een spetterende Rally dag van proberen te maken. .

Tot zaterdag 18 april 2020 voor de 3e editie van de Rotary GO Rally!!

De Drone opnames Rotary GO Rally van zaterdag 11 mei 2019

De 2e editie van de Rotary GO Rally (zaterdag 11 mei 2019) is gereden en weer hebben wij geschiedenis mogen schrijven. Een fantastische dag, waarbij het zonnetje de gehele dag aanwezig was en de deelnemers in grote getale ‘s ochtends om 09.30 uur zich verzamelden bij Tieleman keukens voor de kennismaking, briefing en de 1e proef. Er waren 70 equipes ingeschreven, waarvan er uiteindelijk 68 zijn gestart. Een mooi begin van een veel belovende dag.
Een goodybag, gevuld met routeboek, schrijfmateriaal en diverse versnaperingen (door AH Ouddorp, in casu Martin vd Berg beschikbaar gesteld) voor alle deelnemers ter ondersteuning van deze rally) werd bij de inschrijfbalie overhandigd en de deelnemers mochten de startnummers gaan plakken.
Daarna was er een welkomst woord, een bakkie koffie en de briefing van de Rally door de routemeester, Theo van Erkel.
Om 10.30 uur stipt werd de 1e equipe weggeschoten voor de 1e proef, door Greet de Kooning-Hommes. Na de 1e vaardigheidsproef bij Tieleman, mochten de deelnemers de weg vervolgen richting het oosten van het eiland, waarbij er diverse posten waren en de 1e bemande controle post nabij Den Bommel. Daarna ging de route richting de lunch bij restaurant PUURR (voorheen Meerzicht), waarbij het o.a het zonnetje voor fraaie beelden en een zeer goede sfeer zorgde. Na een zeer goed verzorgde lunch door de nieuwe eigenaar Richard Knops, ging de route weer richting Goeree Overflakkee, waarbij er
een 2e vaardigheidsproef moest worden afgelegd. Ook hier was het weer uitermate gezellig en zullen er mooie fraaie beelden en video’s volgen. Uiteindelijk via de bemande controle posten op de Markt in Goedereede en bij het Trammuseum ( waar men overigens ook een vraag moest beantwoorden betreffende de loc’s van het trammuseum) arriveerden de deelnemers bij de finish aan de Brouwersdam, alwaar bij “de Brouw” de afsluiting van de dag was met een borrel, de prijsuitreiking, en een BBQ.
De sfeer was erg goed en de deelnemers waren in grote getale aanwezig en bleven lekker nagenieten.
Onderstaand de volledige uitslag van de Rally.

De foto’s van Daniel den Hoek, Leo Verdonck en de drone beelden van Bjorn Mierop. Tevens een aantal beelden van Digidamco Fotografie©
Onze dank gaat uit naar alle deelnemers, onze sponsors (groot en klein) en alle vrijwilligers, die bereid waren er een onvergetelijke dag van te maken.
Dank hiervoor namens de Rally Commissie van de Rotaryclub Goeree Overflakkee.

Publicatie_moderne klasse_Uitslag Definitieve Rekenkamer Rally GO 2019

Publicatie_Vintage klasse_Uitslag Definitieve Rekenkamer Rally GO 2019

Foto’s van Photograpy Daniel Hoek

Foto’s van Leo Verdonck

Drone beelden van Bjorn Mierop

——————————

Op zaterdag 11 mei 2019 organiseert de Rotaryclub Goeree-Overflakkee een gezellige en mooie rally voor iedereen die van autorijden houdt. De rally staat open voor iedereen en met elke auto, dus zowel voor bijzondere klassieke auto’s als de (gewone) woon-werk auto.
De opbrengst van de Rally is voor het goede doel
voor meer foto’s kijk bij editie 2018

Zaterdag 11 mei is de 2e editie van e Rotary GO Rally! Ook dit jaar is er opnieuw een fantastisch goed doel en het belooft ook een zeer mooie dag voor de rallyrijders te worden. De Rally Commissie is al maanden druk bezig geweest met de organisatie en zijn verheugd dat wij kunnen melden dat er op dit(!) moment nog maar 3 inschrijvingen mogelijk zijn……dus, mocht u interesse hebben, schrijf dan snel in via onze website ( www.rotarygorally.nl) en zorg dat u nog kunt mee doen!
De Rally Commissie

Natuurlijk hebben we weer mooie prijzen te winnen tijdens de rally. Het beloofd weer een mooie route te worden met leuke proeven en bezienswaardigheden.
Wilt u nog deelnemen?
dan wel snel want we zitten bijna aan ons maximum aantal deelnemers voor deze editie

Dit jaar hebben we weer mooie prijzen voor de Rotary GO Rally van zaterdag 11 mei,
die gereden zal worden op ons mooie eiland Goeree-Overflakkee
We hebben ook nu weer een Vintage Klasse en een Gewone klasse, waarbij we in
iedere klasse een 1e-2e-en 3e prijs te vergeven hebben ( bandenset 4 st. van Vredestein
wijnarrangement van Wijnenwereld en een PT les van Invictus)
Mede dankzij onze sponsors, hebben we eveneens voor beide klassen nog een High Tea,
een High Wine te vergeven voor de origineelste equipe en een uitgebreide bierproeverij
bij SOLEAS en een uitgebreid bierpakket van SOLEAS voor de equipe die de beide
“proeven” het beste aflegt.
Last but not Least, is er nog een GoPro Hero 7 (incl. SD kaart) te winnen voor de meest
originele , in het oogspringende equipe, die een weerspiegeling van ons eiland
Goeree-Overflakkee en de rally weergeeft, waarbij wij een creatieve geest verwachten.
Dus.. des te meer een reden om je aan te melden en te “strijden voor de prijzen” tijdens
deze gezellige GO Rally

mail ons via “ook sponsor worden”button

Onze Hoofdsponsor