Nieuwsbrief oktober 2021

Zaterdag 4 september hebben wij, De Rally Commissie van de Rotaryclub Goeree Overflakkee, en petit comité, een ‘voorschot cheque’ overhandigd aan onze

Goede Doelen (KnRM Ouddorp en KIKA) van de Rally, die in april 2020 (C-19) en april 2021 ( C-19) op het programma stonden, maar helaas niet konden doorgaan, en dus nu in de agenda staat voor 23 april 2022.
We waren met en kleine groep, met vertegenwoordigers van de KnRM, KIKA en van de Rotaryclub Goeree Overflakkee, voor een informele en gezellige borrel met hapjes bij de watersport vereniging te Ouddorp. Omdat de groepsregels nog van kracht waren, was het aantal dus ook beperkt. Je merkte aan iedereen dat men smachtte naar een beetje vertier en dus was dit ook een mooi begin van het weekend, zeker met zo’n fraai cheque bedrag.

Zaterdag 23 april 2022 gaan we (hopelijk) weer los en van start op de bekende locatie van Tieleman keukens. De Commissie heeft het draaiboek weer midden op tafel gelegd voor een grondige revisie en dan gaan we weer iets moois optuigen, waarbij we natuurlijk hopen op een massale opkomst van deelnemers, sponsors en toeschouwers.

Spreken we af tot zaterdag 23 april 2022…?!