Nieuwsbrief oktober 2020

Beste deelnemers, sponsors en vrienden van de Rotary GO Rally,

Op dit moment is er nog veel onduidelijkheid betreffende de Rally (en overigens alle evenementen) en staat het hele leven en de maatschappij een beetje op z’n kop als gevolg van COVID-19…helaas. Natuurlijk zou een ieder meer duidelijkheid willen hebben, echter dat is niet aan de orde en is ook van secundair belang, gezien het feit dat de gezondheid van de mens, de maatschappij en het economische beleid erg onder druk staan en wij niet weten ‘hoe de dag van morgen’ eruit zal zien.

Toch zijn wij jullie niet vergeten en proberen we de moed erin te houden en de ideeën die we hadden betreffende de “Rally” dag te fine-tunen en te kijken naar eventuele alternatieven,…mocht ook april 2021 weer in gedrang komen.

Voor nu namens de gehele Rotary club Goeree Overflakkee en de Rotary GO Rally commissie ‘blijf gezond’, zorg voor elkaar en kijk vooruit, want alleen daar kunnen we het verschil maken. Gezelligheid kent geen tijd en we willen natuurlijk dat de Rotary GO Rally een geslaagd, gezellig en goed evenement blijft, met als hoofd doel een bijdrage voor een ‘goed doel’.