Nieuwsbrief #2 januari 2023

2e Nieuwsbrief januari 2023

Het nieuwe jaar 2023 is al goed op weg

De voorbereidingen voor de 4e Rotary GO Rally 2023, die we gaan rijden op
ZATERDAG 22 APRIL, gaan zeer voorspoedig. De te rijden route is in overleg met onze ritmeester
Theo van Erkel alweer doorgenomen

Dit jaar gaan we ook digitaal!?

De route, de aanwijzingen, de controles langs de weg (nu digitaal in de lucht), de snelheidscontroles (te hard door het dorp…strafpunten), “opzettelijke foute” controles …noem maar op.
Het routeboek blijft bestaan en hebben we ook nodig, de proeven blijven er ook in, maar zijn aangepast (vernieuwd) en ook op een andere locatie.
Dus naast het uitbreide en bekende ‘collectors item’ routeboek, krijg je van ons de REDRIVE GPS App,
waarmee je de route via je eigen telefoon of tablet zult rijden, de controles gaat accepteren die in de ‘cloud’ hangen, de waarschuwing van snelheidscontroles zullen krijgen en noem het maar op.
Nieuwgierig geworden?
Bekijk dan via de link het filmpje Redrive app in werking
( eerste seconden reclame…dus blijf kijken)

Meer info kun je vinden op onze website (www.rotarygorally.nl) en volg ons via de sociale media Instagram en Facebook.
Als particuliere deelnemer kan je je altijd inschrijven via de website!!! Easy en snel.

Dit was het voor nu. Februari 2023 gaan wij de ingeschreven equipes de 3e nieuwsbrief mailen.

Wij verwelkomen je graag op ZATERDAG 22 APRIL 2023

Met vriendelijke groet,