Nieuwsbrief november 2022 Vooraankondiging rally 2023

Vooraankondiging

Beste Sponsors, deelnemers, donateurs , vrijwilligers, leden en alle mensen die ons geholpen hebben tijdens editie 1-2-3 van de Rotary Go Rally,

Het is weer begonnen en we hebben een datum vastgesteld voor onze, reeds bekende en geslaagde Rotary GO Rally. Zaterdag 22 april 2023 gaan we weer rijden als het aan ons ligt en proberen we er weer een fantastisch evenement van te maken. Wij als Commissie zijn weer druk bezig en hebben al de diverse acties ondernomen voor ons mooie evenement.

De inschrijving is nog niet geopend, maar…(!) u kunt wel al een plekje reserveren als deelnemer of als sponsor (diverse mogelijkheden (informatie volgt)), want we verwachten weer een enthousiaste groep deelnemers en we willen niemand, zeker niet de deelnemers van het eerste uur, teleurstellen.

Reserveer de datum in uw agenda en wij hopen jullie te mogen verwelkomen op zaterdag 22 april 2023!!!