Nieuwsbrief februari 2022

Rotary GO Rally 2022

update 9 februari 2022

Inschrijving (nieuwe) helaas niet meer mogelijk. Wilt u eventueel op de reservelijst komen in geval van annulering, stuur dan een mail met NAW gegevens onder vermelding  reservelijst, naar rotarygorally@gmail.com.

update 8 februari 2022

Vanavond heeft de Rotary GO Rally Commissie weer vergaderd en zoals het nu uitziet,  zijn wij voorzichtig optimistisch over de Rally van zaterdag 23 april 2022.

We gaan op zeer korte termijn jullie allemaal (!?) (particuliere deelnemers en sponsors) een mail sturen met een update over de rally en een aantal vargen mbt de deelname /inschrijving; we hopen op een spoedige en positieve respons, zodat we op zaterdag 23 april met veel leuke mensen en auto’s een mooie dag mogen beleven in kader van het Goede Doel: de KnRM en KIKA

Hou instragram, facebook en/of de website in de gaten.

Tot spoedig!